نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
در مادرید چه گذشت ؟ یوونتوس 97 میلیون را پرداخت می کند ؟

در مادرید چه گذشت ؟ یوونتوس 97 میلیون را پرداخت می کند ؟

به نظر می رسد تا پیوستن گونسالو ایگوایین ستاره ی آرژانتینی باشگاه ناپولی به تیم یوونتوس، تنها چند روز باقی مانده و مدیران یووه بزرگ ترین خرید تاریخ سری آ را به نام خود ثبت خواهند کرد.

 

بر اساس آخرین اخبار، یوونتوسی ها روز گذشته ملاقاتی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش در مادرید داشته اند و توافق نهایی طرفین در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آمده است. در همان دیدار، گونسالو تست های پزشکی خود را پشت سرگذاشته تا هنگامی که به تورین رسید، خیلی زود قرارداد نهایی خود را به ثبت برساند.

 

گونسالو ایگوایین با قراردادی 4 ساله به تیم یوونتوس خواهد پیوست و بانوی پیر دستمزد 7.5 میلیون یورویی را به مهاجم جدید خود خواهد داد.

 

هنوز جایی خبر از قیمت خرید این بازیکن درج نشده اما به نظر می رسد ناپولی تنها با رقم 97 میلیون یورو مجبور به فروش وی خواهد شد که این موضوع با واکنش های زیادی از سوی هواداران یووه رو به رو شده و عده ای این مبلغ را منطقی و عده ای اشتباه دانسته اند.

 

گفتنی است، 97 میلیون یورو رقمی است که در قرارداد ایگوایین ثبت شده و هر تیمی ایمن مبلغ را پرداخت کند، ایگوایین می تواند بدون اجاره ی ناپولی به آن باشگاه برود.

 

مطبوعات آرژانتینی نوشتند:

 

یوونتوس با گونسالو ایگوایین به توافق نهایی دست پیدا کرده اند و روز دوشنبه وارد تورین خواهد شد تا قرارداد خود را به ثبت برساند.

 

از طرفی رسانه های ایتالیایی نوشتند:

 

هواداران تیم ناپل به صفحات اجتماعی گونسالو ایگوایین هجوم بردند و این بازیکن را با بدترین الفاظ بدرقه کردند.

 

گفته می شود یوونتوس در حال مذاکره برای کاهش این رقم می باشد ولی بعید به نظر می رسد دی لورنتیس با این موضوع موافقت کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: